Distanslördag...

Uppehållsväder och ett fint distanspass på racern är avverkat, jag börjar känna mig mer och mer hemma med "bockstyret" men är dom inte lite väl smala. Efter att ha varit utan racer några år samtidigt som jag kört 29:er med ett 73 centimeter brett styre så känns det väldigt smalt måste jag säga, men det är väl en vanesak såklart och några pass till så tänker jag nog inte på det längre.

En annan sak som jag kom att tänka på idag är att om en vecka är det tävlingspremiär i Varberg, jäklar vad tiden gått fort sedan jag kom hem till Sverige igen. Det ska bli kul att få tävla och jag hoppas att benen är med mig, jag har väl tappat lite av formen jag hade i vintras men det känns ändå bättre än vad det brukar såhär års och det är väl det viktigaste, att jag känner mig återhämtad från vintersäsongen och att känslan är bra... Därifrån är det bara att öka...

Jag hade tänkt mig lite längre egentligen men strax över tre timmar och 90 kilometer fick räcka idag...

Ingen fikapaus idag men väl en liten punkapaus...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback