Först på plats...

Ledig fredag innebär att jag kunde åka ner till Varberg redan i förmiddags och väl framme kunde jag konstatera att jag var först på plats, (vore väl konstigt annars...) Solsken, vitsippor, och knoppande träd fick vårkänslorna att vakna i kroppen. Om det berodde på just detta eller något annat det vet jag inte men jäklar vilja goa ben jag hade när jag testade banan några varv, jag fick tvinga mig själv att hålla igen då jag mer än gärna vill behålla denna känsla tills imorgon. Riktigt torra och snabba stigar var det också så nu blev jag helt plötsligt lite mer taggad än för några dagar sedan, det ska bli riktigt kul det här...

Bästa platsen på första parkett bara några meter från start & mål...

Vårkänslor...

Ute på varvet...

Nerifrån stenkistan...

Det händer saker i naturen nu...

Följ pilen...

Framåt eftermiddagen började det dyka upp cyklister som ville testa varvet...

Prognosen har svängt ännu en gång och nu utlovas solsken och tvåsiffrigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback