Frisk luft...

Efter gårdagens innepass gjorde jag ännu en rokad med träningen idag och rullade ut imorse för att känna lite på racern igen istället för att gå ner i garaget och köra trainer. Det var fint väder och jag ville både passa på att få lite frisk luft samt fortsätta med finjusteringarna på racerhojjen och få till sittställningen ordentligt. Jag var ute i nittio minuter och det blev några stopp längs vägen för div justeringar av sadelpositionen, nu tror jag att jag hittat rätt och förhoppningsvis blir vädret bättre än prognosen visar i helgen så att jag får till ett bra distanspass någon av dagarna. Jag ser verkligen fram emot ett gemensamt långpass med landsvägsgänget på lika villkor med min nya hoj, men först blir det intervaller nere i garaget imorgon... 

Helt plötsligt sken solen imorse...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback