Slutkörd...

Känner mig som ett "utsketet sviskon" för tillfället, det är sinnessjukt mycket på jobbet och kombinationen att jämt lyckas jobba när det är uppehåll och oftast vara ledig när det är skitväder bygger upp en inre stress som är svår att hantera. Vad var det för nötter till förfäder vi hade som valde att lämna varmare breddgrader för att vandra norrut och bosätta sig här uppe i norden, idioter säger jag bara...

Jag lyckades efter mycket "om och men" få till ett hyfsat 3x15 minuters tröskelpass på trainern imorse innan jobbet, det kändes som vanligt jäkligt skönt efteråt men varje dag är en mental kamp just nu och jag tar en dag i taget.

Nu längtar jag efter en period av sammanhängande utomhuscykling så att man får känna sig som en levande och fri människa igen...

Morgonens pulskurva...

Fick iallafall ihop en halvtimme i tröskelzon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback