Finnmarksturen...

Sitter här i husbilen på parkeringen utanför tävlingsområdet i Ludvika och laddar inför morgondagens race, jag har rullat ur bilresan ur kroppen och det kändes verkligen att jag har haft en lugn träningsvecka. Inga slitna och stela ben utan en soft och mjuk känsla och jag hoppas att kroppen svarar fullt ut imorgon när det väl gäller...

Det var riktigt torrt och fint i skogen innan himlen plötsligt öppnade sig för en stund sedan och bjöd på en riktig rotblöta men det klarnar redan upp igen och kommer det bara inget mer regn i natt så tror jag inte det påverkar banans skick nåt nämnvärt. Jag ser verkligen fram emot lite svensk stigcykling igen...

Vi ses i tältet imorgonbitti...

Strax innan regnet vräkte ner..,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback