Kräftskiva...

Igår hade vi en liten familjär tillställning här hemma på verandan, kräftor stod på menyn och sällan har väl en sommarkväll visat sig från en bättre sida än igår, upp emot 20 grader varmt långt in på småtimmarna är vi ju inte direkt vana vid...

För övrigt så flyter träningen på fint och efter ett bra mtb distanspass i förrgår tog jag mig lite aktiv vila igår iform av en kort joggrunda samt lite yoga & core, idag blir det strax backintervaller på racern och i eftermiddag cyklar jag och Madde ut i vildmarken på ett litet bikepacking äventyr. Vi ska dock inte så långt bort, det är drygt 35 km till sjön mogden där vi tänkt oss en övernattning. Sovmorgon och frukost ute i det fria imorgon och sedan börjar vi lungt och stilla ta oss hemåt igen och då blir det nog också ett stopp på något av de gårdscafeerna som ligger längs vägen, det går ju inte att fincykla utan att fika...

Hade finbesök av min sonson igår...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback