Det osannolika har hänt...

Då har det osannolika hänt, för första gången på åtta år har jag cyklat ut tidigt på morgonen i regn. Ett par gånger har det hänt att jag fått några droppar på mig när jag väl varit ute på en runda men aldrig att det har regnat från start. Jag hade tänkt köra en lite längre runda idag med långa 20 minuters intervaller men tänkte snabbt om och tog en snabb tur upp till gamla Takua pa och tillbaka istället, ca en timme varav 4x4 minuter på tröskel/vo2max. Snabbt, hårt, effektivt och sedan hem under tak igen, det är tydligen ett stort oväder som ska dra förbi under dagen så det blir på med mjukisbyxorna och in i hyddan med en bra bok resten av dagen...

När temperaturen sjunker från 34 till 26 grader, då fan känns det kallt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback