Kroppsvård & comeback...

Julhelgen har hittills inneburit en hel del kropps&själavård samt en efterlängtad comeback till träningen. Gårdagen tillbringades ute på khokohkao med sol, bad och massage innan kvällens julfirande tog vid här hemma i huset, lite medhavda delikatesser från Sverige gjorde hemlängtan till julbordet något lättare att uthärda.


I morse var jag åter tillbaka på cykeln efter en veckas lättare förkylning, jag var visserligen ute och rullade lite lätt i fredags men idag provade jag att ta i lite. 3 stycken 12 minuters sweetspotintervaller som inledning på dagens runda fick bli ett test på om jag är redo att ta i ordentligt igen, den första intervallen kändes skit, den andra lite bättre och efter den tredje så kändes det faktiskt riktigt bra. Hoppas jag kört bort det sista "slagget" ur benen nu så att jag kan komma igång igen och få lite fart i benen innan nästa race...

Gårdagen började med en hård massage...

Sedan var jag tvungen att vila lite...

Efter en fantastisk julmiddag blev det självklart Kalles Ankas jul på datorn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback