Sjukstuga...

Det började med en krasslig Madde för nån vecka sedan, sedan kom vår vän Catti på besök med värsta förkylningen och hostan. Själv har jag gurglat whiskey och försökt förebygga på alla sätt och faktiskt lyckats hålla bacillerna på avstånd, fram tills nu...

Efter ett par dagar med lite konstiga 
känningar i kroppen så är det bara att inse att nu är det min tur. Huvudvärk, lätt frossa, rosslig i luftvägarna och snorig i snoken. Inget kul alls men ska det ske så ska det ske nu, det har varit en grym träningsmånad hittills och denna veckan och fram över julhelgen var ändå planerad som en lätt återhämtningsvecka med bara några lugnare rundor. Nu går jag på medicinering sedan igår och har vilat i två dagar, det är väl bara att fortsätta ta det lugnt nån dag till och i värsta fall över hela julhelgen vilket isåfall inte är hela världen. Sedan ska jag nog kunna sprätta igång igen som planerat i mellandagarna...

I januari väntar tre nya race med start 
den 8:e nere i khok kloy inte så långt härifrån, den 22:e är det dax igen och den 29:e finns det två tävlingar att välja på så starten på det      nya året kommer bli grymt kul...  

Avslutningen på detta året blir också spännande då jag har ett möte på måndag med Thanyapura nere på Phuket, jag kanske har nåt intressant på gång där. På måndag vet vi mer...

Det är tufft att inte få cykla när själen skriker efter att få komma ut på vägarna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback