Distansweekend the final day...

100 km och 3.40 timmar in på kontot och nu är både denna distansweekend och februari månad till ända. Lite trött är jag måste erkännas, både av många timmars cykling och tidiga morgnar de senaste dagarna. Imorrn blir det både sovmorgon och vilodag...

42 mil och 15 timmar på dessa fyra dagar blev det, totalt 55 timmars cykling i februari och nu är det bara två veckor kvar för mig här nere. Nu laddar jag om för race till helgen med först lite vila och sedan inte att förglömma storviltsfiske, vi ska ut på havet på torsdag, jag, min grabb Charlie och hans kompis Gustav för att försöka fånga oss en Barracuda, Kingfish eller kanske nån stor Dorado. Jag hoppas kunna återkomma med ett fint fiskereportage på fredag...

Säg hej till kameran...

En lugn och fin runda idag med mina vänner från "bygden"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback