Goa ben igen...

Jag var lite orolig inför hur benen skulle kännas på dagens intervallpass men det var helt obefogat visade det sig, jag "köttade" på vad jag hade och benen svarade till 100% utan att protestera det minsta. Nu väntar en vilodag imorgon och sedan går jag in i mitt sista ordentliga distansblock här nere, fyra dagar i följd med många timmar i sadeln innan nästa vilodag som blir på tisdag nästa vecka. Då återstår det exakt två veckor med hårdare pass och två race innan jag återvänder till Sverige igen, snart är det vår...

Nu har jag hittat en bild på mig från klättringen i söndags...

Jag har cyklat upp för de flesta klassiska berg som brukar ingå på touren och girot och måste säga att doi Inthanon i jämförelse ligger i absoluta toppen vad gäller hårdhet.
Tävlingen i söndags var upplagt som ett stort granfondo med tävlingsåkarna längst fram och sedan flera tusen motionärer bakom som hade en extrem utmaning framför sig. Här nedan kommer lite roliga bilder från lite längre bak i fältet...



För många blev det en hel del extra kilometer av allt zickzackades...

En skön lirare...






Som synes på bilderna ovan så var det en extremt tuff dag för många...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback