Gott nytt kinaår...

Ja imorgon är det nyår för kineserna och firandet har redan börjat här nere, framförallt i gamla Takua pa där vi var och hämtade lite sushi i eftermiddags. Det bjöds på uppträdande och musik på torget och många var extra fint uppklädda.

Jag börjar mitt firande imorgon med ett hårt 3x6 minuters 40/20 intervallpass, en tuff början på fyra dagars träning innan nästa vilodag tar vid framåt fredagen. Sedan återstår tre träningsdagar innan jag flyger upp till chiang mai på tisdag nästa vecka för lite aklimatisering inför tävlingen uppför Doi inathon...

Jag håller också på och filar på ett inlägg om mina planer inför framtiden som cyklist, både om kommande säsong och lite mer långsiktigt för jag har inte tänkt sluta än på länge. Däremot blir det nog lite förändringar framigenom, men mer om det senare...

Ekologiska grönsaker från en vespa...

Stor show av små tjejer...

Nästa gäng på tur...

Nyårsdekorationer...

Då kör vi hem igen, därframme har vi kullen där "tempelbacken" slingrar sig upp till toppen, dit bär det av framåt helgen för lite backintervaller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback