På't igen...

Igår var det vilodag från både träning och sociala medier, istället tillbringades dagen med Charlie & Mathilda med vänner som kom ner i torsdags kväll, ett nytt gäng "blekfisar" i byn som ska bränna på det och ha det gott i några veckor alltså...

Madde flög hem i går morse och själv har jag fyra och en halv vecka kvar, det återstår tre race som ska genomföras och en massa timmar tuff träning så idag var det bara att ge sig på't igen. Träningen alltså...

Jag gillar inte att totalvila som igår och dagens pass som var backintervaller gick lite segt och blev väl inte så hårt som jag tänkt från början, men nu är jag iallafall igång igen och imorgon väntar fyra timmar distans med Toy och gänget. Sedan 3x15 minuters på måndag som ett sista pass på hemmaplan innan jag flyger norrut till Chiang Mai på tisdag, där det förövrigt ser ut att bli helt perfekta förhållanden för att tävla upp för Doi inathon nästa söndag...

Ser ut att bli riktigt svettigt nästa söndag med ett tufft race och målgång på toppen av Doi Inathon, 2550 möh. Men först ska det kännas på klättringen både på onsdag och torsdag som förberedelse inför tävligen...

Jag som trott att det var en fågel som skitit i vår pool var och varannan natt, men sent igårkväll fick vi fast fanskapet. åtminstånde på bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback