Sista morgonen...

Sista morgonen med Madde, i natt åker hon hem medans jag blir kvar ytterligare en månad. Men jag blir inte helt själv, ikväll kommer ju sonen Charlie med Mathilda och ett annat par för att stanna i tre veckor så det blir fullt hus ändå.

Vi började dagen tidigt imorse med ett morgondopp och lite morgonkaffe på stranden, därefter körde jag snabbdistans innan frukosten. Jag körde en runda som skulle ta ca två timmar men efter en och trettio med ett snitt på 32km/timmen så tog energin slut, det blev att slå av på farten och rulla sista biten hem. Nöjd med känslan och drivet i benen och att snitta 32km/timmen med en MTB i 90 minuter tom på energi utan draghjälp är väl ganska ok ändå...

Först ett morgondopp...

Sedan lite morgonkaffe...

Igårkväll var vi nere på Bang sak stranden för en sista "utemiddag" tillsammans. Ikväll blir det ju käk hemma i väntan på att Charlie & Mathilda kommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback