Dagen efter...

Idag är det dagen efter "skitdagen" igår och besvikelsen har väl lagt sig något, livet handlar inte bara om tävlingar och resultat även om det kan verka så ibland. Däremot betyder cyklingen som livstil mycket för mig och vi har lagt till en extra dag här på ön för att utforska bergen på cykel när vi ändå är på plats.

Efter lite morgonkaffe på verandan till ljudet av vågornas brus gav vi oss iväg Madde och jag på våra hojjar, upp förbi tävlingsområdet och vidare på den lilla väg som slingrar sig inåt land. Den slingrade sig ganska så brant uppåt också skulle det visa sig och som brantast visade min garmin på 27% lutning, svettigt värre !!...

Men vi tog oss ända upp och fick en fin äventyrstur på ett par timmar i helt fantastiska omgivningar innan vi rullade ner till vår bungalow och beställde in en välförtjänt frukost, sedan blev det sol och bad några timmar innan jag tröttnade på solen och drog mig tillbaka till verandan igen. Nu sitter jag här och bloggar samtidigt som jag avnjuter en iskall singha, precis som vilken turist som helst...

Det börjar branta på...

Här var det riktigt brant...

Fick t.o.m zick zacka när det var som brantast..,

Fin cykling uppe på höjderna...

Bra jobbat Madde 👍👍👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback