En soft dag...

Det blev en ordentlig urladdning för kroppen igår och dagen efter har mest ägnats åt återhämtning, ett lugnare cykelpass på en och enhalv timme imorse för att mjuka upp musklerna lite blev det men sedan har det inte gjorts speciellt mycket. Vila och återhämtning har varit nyckelordet för dagen.

Imorgon väntar ett kortare distanspass på närmare tre timmar där jag först börjar med 3x15 minuter sweetspottare och sedan bara rullar runt resten i distansfart. På tal om fart förresten, igår talade min garmin om för mig att jag slått nytt rekord på snabbaste 40 km,  en timme och åtta minuter lyder det nya rekordet på och med tanke på att vändpunkten på racet var vid 35 km igår så innebär det att en stor del av första klättringen upp till passet och hela andra på ca tre kilometer och 300 hm är med i det rekordet, det gick fort igår...

Jag träffade en cool snubbe på uppvärmningen igår...

Nytt hastighetsrekord för 40 km på MTB...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback