Gutten morgen...

Sitter här i vanlig ordning med mitt morgonkaffe och laddar inför dagens backintervaller. Jag har mina rutiner som jag trivs bäst med och det innebär uppstigning i gryningen (06.00). En kopp kaffe och en timmes surfande på nätet för att uppdatera mig om världen utanför min egen lilla bubbla här i thairiket. Sedan fram med cykel och kläder, fylla på flaskor och förbereda sig för dagens pass som normalt drar igång 08.00.

Just idag kör jag en halvtimme senare då jag väntar in en svensk kille som kontaktat mig via bloggen, han är bosatt i Schweiz och är här på semester och inför resan googlade han lite om cykling i Thailand och hittade på så sätt min blogg. Vi har kört ihop några pass nu och det är alltid kul med sällskap på träningarna. Idag ska vi som sagt cykla upp till gamla Takua på för att där köra fyra ggr upp för "tempelbacken", en stigning som är grymt brant och tar 5-6 minuter beroende på hur pigg man är. En riktigt bra backe att köra vo2max intervaller i då det är stört på omöjligt att hålla ner pulsen under tröskel sista halvan.

Vi körde ju ganska hårt igår också så vi får väl se hur benen svarar idag, förhoppningsvis gjorde massagen på stranden igår eftermiddag att återhämtningen skyndades på lite...

Igår efter träningen åkte vi till white sand beach för lite sol, bad, mat & massage...

Lunch i skuggan...

Massage...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback