Happy new year...

Efter gårdagsmorgonens "fikacykelpass" med Madde blev det en väldigt soft dag, det var längesedan jag var en nattmänniska och för att orka med en nyårsafton på stranden behöver jag ladda upp ordentligt med mycket vila. Men det blev faktiskt en liten lätt aktivitet till igår, på eftermiddagen körde jag ett entimmes yinyoga pass ute i hyddan. Yinyoga är inte ansträngande på något sätt utan mer för stretch och avslappning, så avslappnande att jag faktiskt i dom poser som jag är mest bekväm i nästan somnar. 

Jag har en app i telefonen med ett antal olika yinyoga pass där man leds genom hela passen både visuellt med bilder och samtidigt med en grymt behaglig och avslappnande röst.

Jag har kört det här nåt år nu och känner en stor skillnad på mjukheten i kroppen efter ett sådant pass, för mig är det en riktigt bra aktivitet att lägga in både efter träningar ibland med framförallt på vilodagar då jag lätt stelnar till om jag är helt inaktiv.

Idag kan nog vara läge att upprepa gårdagens yoga för nån annan aktivitet lär det inte bli...

Nedan lite bilder från en nyårsafton på stranden i khao lak...

Vi kom i tid för att njuta av solnedgången...

Lowe...

Jag och mina tjejer...

Färgglad duk...

Helt ok middagsbord...

Solnedgång i khao lak...

Snart kommer middagsgästerna...

Underbar miljö...

Himmeln fylldes med "ljusballonger"...

Let's party...

Skickar upp en önskan om lycka och välfärd för ALLA på vår jord...

Det var mycket fyrverkerier...

Framåt småtimmarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback