Testpass...

Har fått mig en massage till idag och nu på eftermiddagen körde jag ett 75 minuters testpass där jag pressade på en försiktig sweetspottare under tio minuter för att känna efter hur knät reagerade på lite belastning. Ingen reaktion överhuvudtaget, smärtan som var ganska ordentlig för ett par dagar sedan är som bortblåst och allt känns ok.

Nästan iallafall för jäklar vad slagg massören knådat ut i kroppen, nu gäller det att få bort skiten ur systemet och hitta känslan igen. Börjar imorgon med tre timmar distans inkl 3x15 minuter sweetspott-tröskel beroende på hur pigg jag är. Jäkligt gött att vara igång igen då jag för någon dag sedan nästan trodde att korsbandet gått av...

Nu är jag glad igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback