Sjösjuk på torra land...

Jag har fått nåt virus på balanssinnet och är helt yr i bollen för tillfället, det började igårmorse när jag vaknade och hela sängen gungade (utan förklarlig anledning) vill jag tillägga...

Jag har googlat och ser att det tydligen kan sätta sig på nåt balanscentra i ena örat, kul är det inte och jag går omkring och rör mig som en sengångare för att inte hela värden ska snurra runt omkring mig. Det ska tydligen lindras med vanliga åksjuketabletter så dagens första uppgift blir att hitta ett apotek, sedan får vi se när det blir nån cykeltur nästa gång, just nu behöver jag stödhjul...

Sitter här bakom mörka solglasögon och känner mig ynklig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback