Jag missade starten...

Ja jag är nog inte så lite förvirrad för tillfället, det har varit lite mycket i huvet sista tiden med både det ena och det andra men nu slår det nog alla rekord. 
Som rubriken säger så missade jag starten i dag men inte som man kan tro kanske utan jag var på plats ett helt dygn innan!!! tävlingen startar...

Vet inte riktigt vad jag ska tro om mig själv men helt sunt är det nog inte uppe i hjärnkontoret just nu, det är nog bra att det är semester om tre veckor. Tur också att Rallarloppet går bara en timmes biltur hemifrån för nu kunde vi ju ändå åka hem igen och göra lite nytta i trädgården, ett nytt försök görs imorgon men då åker jag själv utan backup från Madde vilket innebär att jag får ställa bilen vid starten i Bottnaryd och cykla tillbaka dit efter målgången vid Hallbystugan. Men va fasiken, det ska ju bli sol & varmt och jag gillar ju att cykla så en liten extra sväng efter tävlingen är väl inte hela världen...

Vi åkte upp igårkväll och fick iallafall en fin eftermiddag/kväll att njuta av...

Jag & Nero slappar...

Ibland undrar jag om allting står rätt till där uppe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback