På återseende...

Semestern närmar sig med stormsteg och för en tid framigenom så kommer jag bara ta dagen som den kommer, jag är fortfarande helt kass i luftrören sedan tävlingen i helgen och kroppen är helt slut med värk och tryck över bröstet när jag andas. Det är väl bara att inse att denna sommarsäsong är över för min del, men det är inte så att jag lägger av för gott utan jag kommer med stor sannolikhet köra fler race senare i sommar men som jag skrev tidigare. Jag får ta varje dag som den kommer och anpassa cyklingen/träningen utifrån det.

Att backa tillbaka i ambition och målsättningar och bara cykla för att det är jäkligt kul kanske kan få mig att komma på banan igen lagom till nästa säsong nere i Thailand i vinter, där luften är varm och fuktig och där jag aldrig haft några problem med luftrören så som här i Sverige...

Det kanske till och med är dax att växla ner ordentligt, sälja av så mycket som möjligt och hyra ut huset här hemma. Stanna i thairiket minst ett halvår varje år och bo i husbilen under sommarmånaderna, om man nu redan känner sig så "gammal & skruttig" som jag gör nu vem fan vet hur länge man lever och har hälsan i behåll. Ja tankar och frågeställningar flyger i huvet men nåt självklart facit finns inte till hands, jag får väl ta mig en allvarlig funderare under semestern...

Nu vänder jag ryggen åt alla ambitioner och målsättningar jag haft inför säsongen och tar mig lite semester.
På återseende...

Kommentarer
Postat av: Martin

Trist att höra, hoppas på att det blir bättre och att se dig här och var ändå. Trampa väl så länge!

2016-06-22 @ 09:50:43
URL: http://bracykling.com
Postat av: Mazze

Verkligen trist Kjell!
Enormt frustrerande att du inte får ordning på kroppen... Hoppas det löser sig och att du kommer
att kunna ge hjärnet även hemma i Svedala!

2016-06-22 @ 13:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback