Äntligen...

Äntligen ett vettigt pass igen, första gången på två veckor som jag fick ta i lite ordentligt. Jag har visserligen tränat sedan jag kom hem från Thailand men inga hårda pass och så åkte jag ju på en liten förkylning som ställde till det nu senaste veckan.

Idag blev det ett fint trainerpass nere i garaget, först lite uppvärmning och sedan 3x15 minuter i zon fyra. Jag låg 25-30 watt över vad jag någonsin gjort tidigare på detta pass så en riktigt bra boost för självförtroendet idag alltså. Thailandsformen finns tydligen kvar och imorgon har jag en tid hos min läkare för att ta lite fler prover och utreda om det finns någon bättre medicin än det jag använder för mina allergier, tänk om man kunde få en sommar där lungorna fungerar till 100%...

Förutom träning har jag rensat sly och klippt buskar nästan hela dagen...

Madde har kört högtryckstvätten på den delen av tomten som har "berg i dagen" och gjort vårfint så nu är vi redo för sommaren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback