Tillbaka i sadeln...

I går när vi fiskade så blev det veckans andra vilodag och det var bara torsdag, fast det var nog bara nyttigt efter förra veckoslutets många och långa distanspass. Men nu är det dax att komma igång igen, 10 dagar kvar och två race, det gäller att utnyttja återstående dagar maximalt nu för hemma verkar ju inte vintern vara över ännu på långa vägar...

Imorse blev det återigen ett 3x15 minuters intervallpass, denna gång i tröskelzon och faktiskt vinterns bästa pass av denna variant, inte bara vinterns bästa utan ett av de allra bästa någonsin faktiskt. Fortfarande lite "skum" känsla i benen men resultatet får tala för sig själv, när jag syftar på "resultatet" menar jag hur långt jag kommer på varje intervall i förhållande till de referenspunkter jag har sedan sju år tillbaka. Då jag kör intervallerna på en runda och varje intervall körs mot olika väderstreck så påverkar de små variationer i vind som är här marginellt lite...

Bra tryck i benen idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback