Återhämtad...

Det har varit några jobbiga dagar med tidsomställningen, mycket värre än vanligt men idag känns det äntligen som att jag är tillbaka till verkligheten igen och både i huvudet och kroppen känner jag mig pigg och fräch.

Igår körde jag enligt planen 30 minuter lätt spinn på trainern för att lite försiktigt få igång kroppen igen, tanken var att köra samma idag men då vädret var fint och kroppen kändes såpass mycket piggare så blev det två fina timmar utecykling istället. Denna veckan är ju tänkt som en lugnare vilo och återhämtningsperiod med bara lite lättare träning men om vädret blir så bra som det ser ut i prognosen så blir det nog ett par längre pass än planerat i helgen, vila kan jag göra när det regnar...

Gårdagens 30 min trainerspinn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback