Helg...

Nu har jag äntligen tagit helg även om det återstår en arbetsdag för de allra flesta, jag är ledig imorgon och framåt eftermiddagen åker vi upp till Hjo för lite västgötacup. Imorse cyklade jag bara ett lungt 90 minuters pass på racern och imorgonkväll blir det väl nåt testvarv på Hjobanan som förberedelse inför lördagens tävling. Jag behöver några korta hårda XC race för att härda kroppen vid fullt pådrag från start, det har tagit lite för lång tid innan jag kommit igång på de två senaste tävlingarna och då har det ändå varit långlopp där det inte går för fullt från start. På lördag lär det bränna ordentlig i benen men det är det jag behöver, att tuffa till och härda mig inför senare uppgifter...

Grymt snygg kommer jag iallafall vara när jag susar fram i skogen på lördag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback