Lite själavård...

Jag är fortfarande inte ok i kroppen och det enda jag klarar är att fincykla utan större ansträngning, och det gör jag bara för att må bra i själen... Jag känner tyvärr att jag tappar allt mer ju längre in på säsongen jag kommer och en kraftig revidering av det preliminära tävlingsprogram jag har är nog på sin plats. Jag vill fortfarande väldigt mycket men siktet får väl bli att försöka få till det under den andra halvan av sommaren och vägen dit blir helt enkelt att skynda väldigt långsamt. Jag får ta det dag för dag och vecka för vecka tills det släpper och jag kan köra på hårt igen.

Jag är ju trots allt inte sjuk och jag får ihop hyfsat med timmar varje vecka, det är dom hårda passen med hög puls som inte fungerat hittills. Kommer jag bara igång med dessa pass så har jag en bra grund och en hög "lägstanivå" att utgå ifrån och jag ska nog få fart på kroppen igen, det är jag övertygad om...

Idag blev det en liten skogsrunda på två och en halv timme, riktigt bra själavård...

Här nedan dagens runda i bilder















 

Kommentarer
Postat av: Gert-Ove

Riktgt härliga känsla du förmedlar med bilderna. Hade inte tänkt cykla idag men har blivit sugen nu.

2016-05-22 @ 12:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback