Workout before work...

Ja då har jag workoutat färdigt nere i garaget, det blev en liten ändring i sista stund. Istället för 4X10 minuters tröskelintervaller körde jag 3X6 minuter 40/20, dom svider mer och jag behöver plågas lite...

Nu iväg för lite jobb på sportson och på vägen dit ett snabbt besök hos min doktor för att prata vidare medicinering, jag har ju provat lomudal inhalationsampuller i kombination med pulmicort sedan mitten av månaden nu och tycker verkligen att det gör stor skillnad. Nu ska jag bara se till få det utskrivet som permanent behandling...

Lite inspiration framför trainern...

Ett litet räknefel i det första blocket, det blev bara 5 stycket toppar där men sedan fick jag ordning på siffrorna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback