40/20 utomhus...

Första gången jag kört 40/20 utomhus och utan wattmätare, inte helt lätt så här första gången att hitta rätt nivå men trött det blev jag. Totalt 3 set varav tio intervaller i det första och 6 intervaller/set i de andra två.

Träffade en Dansk gentleman med kepsen på sne' ute på rundan idag, vi hann snackas vid lite och det visade sig att han bor här nere 6 månader om året och cyklar nästan varje dag. 3-4 timmar brukar det bli berättade han, mestadels på vägarna här uppe i mitt område så vi lär säkert ses igen...

Ikväll är det middag med mina cykelkompisar nere i khao lak då vi ska planera lite inför vinterns tävlingar och imorgon ska vi åka de 20 milen upp till Ranong för att testa tävlingsvarvet inför tävlingen den 11 december. Det är ordentligt kuperat uppe i Ranong, riktiga berg på över 1000 hm finns bara en kort bit inåt land och det sägs att tävlingen är tuff så det kan ju vara en bra idé att komma dit väl förberedd. Jag tror varvet är runt 10 mil och med lite klättring så blir det ett fint träningspass imorgon, ska bli riktigt kul med lite nya träningsmiljöer...

En cool gubbe med helt rätt stuk på kepsen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback