Distansdag...

Idag var det tänkt att jag skulle kört 3 timmar distans med ett antal 30 sekunders maxspurter, det blev 3 timmar men jag skippade spurterna. Varken ben eller huvud var med på noterna idag och vad är det för fel på att bara njuta av en fin cykelrunda någongång ibland utan krav på att prestera...

Väl hemkommen igen och efter en stadig frukost så blev det en vilostund i hyddan, jag vaknade redan klockan 05.00 i morse så det fattades väl någon timmes sömn från inatt och jag somnade ganska omgående där i hyddan...

Senare i eftermiddag väntar ett besök på onsdagsmarknaden nere i khao lak, det blir det första besöket för säsongen och det ska bli kul att kolla in folkvimlet lite och så ska vi passa på att handla hem lite frukt och grönsaker.

Föresten så är jag nu anmäld till det första racet också, den 11 december smäller det. Det blev en lång startsträcka i år men snart så...

Inbetalt och klart...

Snart racetime...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback