Dubbelpass...

Det blev två korta träningspass gjorda idag, först lite core/styrka i morse och senare på eftermiddagen ett 40/20 pass på monarken. Nu ska jag bara stå ut några dagar till sedan blir det solskenscykling för hela slanten...

Som det ser ut nu så blir det en lugnare inledning i värmen än planerat då det första racet som skulle gått redan den 13:e november blivit inställt pga den thailändska kungens bortgång, eller inställt är väl kanske att ta i men det är framflyttat till 29:e januari. Det är fler tävlingar på andra håll i Thailand som också blivit framflyttade och för tillfället finns inget i kalendern som lockar, men i vanlig ordning räknar jag med att det dyker upp tävlingar när jag väl är på plats. Oftast dyker dom upp i kalendern väldigt nära inpå tävlingsdatumet så det ordnar sig nog, det är jag helt övertygad om...

Bjuder på ännu en fin bild från Ablocgravelchallenge, bilden tagen av Björn Bengtsson som tog en hel del fina bilder under dagen, fram tills det han fick kasta in handduken pga en krasch där han bröt ett nyckelben vill säga. Önskar dig ett snabbt tillfrisknande Björn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback