Kvällen...

Då vart det kväll och middagen är intagen, den här gången hemma i huset. Jag har börjat fylla på matförråden och även fått ordning på uteköket så nu blir det mycket matlagning här hemmavid istället för "dyra" restaurangbesök. Nä skämt åtsido, så värst dyrt är det väl inte men när man är här såpass länge som jag så blir det mer rofyllt att sitta hemma och äta, det är ju inte så att min altan är direkt tråkig att spendera tid vid. Nä här sitter jag helst i lugn och ro och njuter precis som tjuren Ferdinand och jag trivs allra bäst med mig själv faktiskt. Som dom nere i byn säger om mig, han som cyklar men ingen har sett...

Ja ja, bara man mår bra så är väl allt lugnt...

Sämre kan man ha det än att sitta här för sig själv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback