En helt vanlig dag...

Jaha så här kan ett träningspass se ut en helt vanlig dag...

Höjdprofilen under nästan fyra timmars cykling, peakarna mitt i passet är kullen där fem backintervaller kördes. Jag cyklade alltså en och enhalv timme hemifrån, körde fem backintervaller och sedan samma väg hem igen...

Pulskurvan för passet, jag ökade inte farten hem men med intervallerna i benen, ingen frukost innan passet och en allt högre temperatur så fick pulsen jobba lite extra ändå, trots låg fart...

Och lite intressant, temperaturen under fyra timmar. Ni förstår varför jag rullar hemifrån redan i gryningen va ?... kurvan visar tempen mellan 08.00-12.00 och efter det blir det ännu varmare...


Kommentarer
Postat av: Anders

Det är synd om dig som har det så varmt :)

2016-11-24 @ 15:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback