Sweet sweet...

Dagen började med en riktigt fin födelsedagscykling innan frullen, 3x15 minuters tröskelintervaller och jäklar vad det kändes i benen, den första intervallen var inte rolig och ändå satte jag ett KOM på strava segmentet. 7,3 km på 11,42 i bra motvind. Efteråt blev det lite välförtjänt frukost och en stunds slappande...

Födelsedag betyder finlunch så jag slog på stort och åkte upp till ett av mina favoritställen, sweetsweet som ligger uppe i byn. Priserna har gått upp här i Thailand under åren och växlingskursen är den sämsta på många år men undviker man turist restaurangerna så går det fortfarande att äta riktigt billigt. En trerätters lunch med soppa, huvudrätt och en extra omelett vid sidan om samt glass till efterrätt för ca 30 spänn totalt går ju inte att klaga på...

Nu ska jag sätta mig och strukturera upp träningen fram till nyår, med lite egen erfarenhet, rutin och idéer blandat med inspiration från Fredrik Erikssons förträffliga träningsbibel så blir det nog ett bra och inspirerande upplägg...

Det blev några hårda minuter imorse...

Jag hoppas det syns vad det står, dela priset med fyra så blir det i svenska kronor på ett ungefär. Helt ok måste man väl säga...

Kvällens lektyr som ska inspirera till nytt upplägg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback