TV kväll...

En lugn och bra dag går mot sitt slut, det blev två och en halv timme på racern imorse varav 10 stycken 10 sekunders max igångdrag på tyngsta växeln. Ingen hög puls och man hinner inte stumna med det ska visst vara bra ändå säger dom som vet, ja vi får väl se...

Nu har jag också luskat runt bland alla mina kontakter här nere och börjar få lite grepp på tävlingarna framöver, åtminstone några iallafall. Allt som skulle gått i november är inställt eller framflyttat på grund av kungens dödsfall, även några som skulle gått i december är framflyttade men så här långt så ser programmet ut enligt följande. Den 11 december kör jag ett race i Ranong, den 8:e januari ett i khok kloy och sedan går det två race samma dag den 29:e januari verkar det som. Så max tre tävlingar i nuläget att köra innan januari är slut, mycket färre än vad jag hoppats på men samtidigt vet jag ju hur det brukar vara, det kan plötsligt "poppa" upp ett par tre till utan problem under samma period så jag håller tummarna för det...

Sitter nu och käkar middag här hemma och längtar lite efter dom där hemma, jag har det bra här men lite ensamt är det ibland. Om en vecka kommer Madde vilket jag ser fram emot, vi får först några veckor för oss själva sedan rullar det in gäster med jämna mellanrum hela tiden fram till mitten av januari...

Efter middagen får det nog bli en tv kväll, får se om jag kan hitta nåt på datorn att kolla på. Jag har en "puck" här nere (apple-tv) så jag kan ligga i soffan och kolla genom tv:n, ja så får det bli. Vi hörs imorgon...

Hemlagat ikväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback