One of those days...

Idag är en sådan dag då jag inte orkar med någonting, jag har lite problem med sömnen emellanåt och nu efter två i stortsett sömnlösa sådana så värker det i hela kroppen och med dunjacka och filt slocknade jag totalt här ute på verandan. Jag har nog sovit välbehövligt i gott och väl en & en halv timme, skönt väder ute och tur var ju att möblerna står kvar. Det var väl sista chansen till en "utomhusNap" för på söndag plockas allt undan inför vintern. Tur också att det är vilodag för några tramptag hade jag definitivt inte klarat av idag, men imorgon är en annan dag som man säger och då jäklar blir det trampat av...

En lång eftermiddagslur på verandan 28:e oktober hör inte till vanligheterna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback