Dag för dag...

Trots att jag inte följer någon plan för tillfället utan tränar vad jag känner för och när jag känner för det så flyter det på riktigt bra, det känns att kroppen fungerar som den ska igen vilket känns bra inför vintern.

I måndags efter långlopps SM tog jag en välförtjänt vilodag, i tisdags blev det en lugnare landsvägsrunda. I går var det dags att ta i lite igen i form av kort/hårt på testcykeln och idag cyklade jag racer igen i det helt fantastiskt underbara septemberväder vi har för tillfället.

Det enda pass som är planerat i förväg är veckans långa distanspass som blir på söndag då jag ska till Ulricehamn och köra igenom hela västgötaloppets bana, den ska visst vara ganska rejält omgjord sedan förra året och prognosen lovar strålande sol så det blir garanterat veckans höjdpunkt...

Nyslaget hö den 15 september...

Det va längesedan bergatröjan var ute på tur...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback