Fyrtiotre dagar...

Fyrtiotre dagar kvar tills jag befinner mig i mitt andra hem långt bort härifrån där inga vardagliga bekymmer existerar, inga större bekymmer iallafall...

Fast just nu är jag lite bekymrad över vilken cykel jag ska ta med, racern eller mountainbiken ?? Ja det är frågan...
Jag hade först tänkt att ta med racern och bara köra landsvägstävlingar i vinter men ju mer jag tänker på det så inser jag att det är ju några riktigt fina Mtb race som jag också vill köra. Tar jag med Mtb:n så kan jag köra allt precis som jag brukar då ju alla landsvägslopp också har klasser för mountainbikes. Startfälten där är lika stora så tävling som tävling liksom, fast så var det ju det här med inspiration och nytändning som kanske blir större med en racer...

Hmm, får nog fundera lite till innan jag bestämmer mig 100% men det lutar väl åt att racern blir den cykel som får åka med denna gången. Jag tror nog att jag kanske kan låna av någon eller hyra en enklare Mtb de gånger jag vill köra ett rent mountainbike race så jag ska nog kunna tävla där jag vill oavsett...

Bara 43 dagar kvar...

Får hoppas det slutat regna då, här är en bild från igår uppe i byn som visar att regnperioden är som värst just nu.,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback