Småseg...

Känner mig lite småseg idag och hoppar förmiddagens intervaller på testcykeln som jag hade tänkt köra, men då jag vilade helt igår och likaså har en planerad vilodag i morgon så får det bli en lugn mtb runda med Börje i eftermiddag, jag måste ju åtminstone få röra litegranna på mig känner jag och hoppas att jag bara är allmänt seg och att det inte är något annat på gång i kroppen.

Oavsett så blir det som sagt vila imorgon då jag har en massa annat att pyssla med, bl.a. ska jag ner till thailändska konsulatet i Göteborg och lämna in min visumansökan. Det känns konstigt att det bara är sex veckor tills jag ska åka dit, hösten har ju inte ens börjat ännu vilket ju är helt fantastiskt. Ju mindre ruskväder jag får vara med om desto bättre...

I brist på någon träningsbild från i förmiddags så får det bli en matbild istället. Dagens hemmagjorda laxsallad blev en perfekt lunch ute på verandan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback