Tidsbrist...

Det finns så mycket jag vill hinna med i livet. Resa mer, cykla mer etapplopp på olika platser i världen, äventyrscykla typ "bikepacking", fiska på ställen där ingen fiskat förut, vandra i berg mm. Ja listan kan göras hur lång som helst men hur lång tid har man på sig ?? Ja det vet ingen så det gäller att börja nu och gå "all in" så får jag väl se hur långt jag kommer...

Igår hann jag iallafall med ett bra "combi" pass, dvs först trettio minuter intervaller på testcykeln och direkt på det en timme mtb lek i skogen med min grabb Charlie. Idag blir det ett lättare pass bara för att hålla igång cirkulationen lite inför Västgötaloppet imorgon, där hoppas jag såklart på pigga ben men oavsett så ska det bli riktigt kul. Det var en väldigt rolig bana och efter förra helgens testkörning så längtar jag tillbaka till stigarna igen, prognosen visar på strålande sol så återigen ser det ut som att vi får en riktigt fin och trevlig avslutning på årets mitshubichimtbchallenge här ute i de västgötska skogarna...

Det finns så många cykeläventyr där ute som bara väntar på en, här är ett som verkar spännande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback