Hallby...

Förmiddagen igår spenderades ute på IF Hallbys mtb spår strax utanför Jönköping, det var något år sedan jag senast var där och cyklade. Närmare bestämt när dom arrangerade SM 2014 och jag lyckades knipa en 4:e plats på XC loppet och en 2:a plats i sprinten.


Jag har alltid gillat terrängen och stigarna där och blev inte besviken igår när jag återvände, det fanns också ett flertal nya sträckor alla tydligt markerade och dessutom en ny liten pumptrack. Den var nog egentligen tänkt till de yngre (barn) cyklisterna men ibland blir man ju som barn på nytt så jag lekte runt några varv jag också...

Sedan blev det Ikea på vägen hem, det var några småsaker vi ville kompletera med till husbilen och så fick jag köpt mig en morgonrock att strosa runt i de få gånger vi bor på camping, det har jag sett att man ska ha...

Full fart...

Tjohoo !!...

då tar vi fart igen...

Inte så högt men jag lyfter iallafall...

Avslutade med några varv i pumptracken...

Kul att leka lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback