Hälsoweekend...

I helgen ska jag prova de sex bästa kurer som finns för sviktande hälsa, jag ska motionera, jag ska vila, jag ska vistas utomhus i både sol och regn, det innebär mycket frisk luft och jag ska äta mycket god och nyttig mat. Det blir säkert en pilser också framåt lördagskvällen efter Dalslands xc men det gör väl inget för då får jag ju anledning att kurera mig igen nästa helg med allt det andra som är så bra för hälsan...


Jag börjar bli lite nervös inför morgondagen men också lite peppad, jag försöker vända alla negativa tankar om regn och kyla till något positivt. Jag har packat varma kläder för jag tänker inte frysa även om det innebär risken att bli lite för svettig under tävlingen, sedan ska jag sladda omkring och försöka ha skoj utan press. Jag ska självklart ta i och ge allt vad jag har men sedan får det gå som det går, det ska bli kul det här, buskul, no matter what...

Sex bra tips på nyttigheter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback