Husbilspremiär...

Det drar ihop sig till husbilspremiär, det är ju så att min dotter har flyttat till Stockholm och nu har hon och pojkvännen köpt en hundvalp. En valp som dom ska hämta i Hjo tidigt på lördag morgon. Då passar det väl bra att ta en tur dit med husbilen så att vi får träffas lite, det finns en ställplats alldeles vid Vätterns strand och bara en kilometer från centrum så det blir nog fint...


Vi åker upp imorgon eftermiddag och Lowe & Dan kommer också redan imorgon och sover hos oss i husbilen, då slipper dom åka från Stockholm så tidigt på lördags morgon. Det ska bli kul att umgås lite och att få träffa valpen förståss.

Tanken var också att jag skulle cykla lite mtb på hökensåsleden under helgen men vi får väl se hur det blir med det, jag har ju kännt mig lite ur slag och tom på motivation den senaste veckan och imorse vaknade jag med halsont. Ja jag tar iallafall med hojjen så får det bli som det blir...

Vi står nästan aldrig på någon camping när vi är ute med husbilen, det är vildcamping som gäller för oss. Om vi hittar en sådan här fin plats i helgen återstår väl att se. Gå in på wheresmyofficenow på Instagram och bli inspirerade av deras bilder. Emely och Corey har levt i sin van under fyra år som moderna nomader, man blir allt lite sugen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback