Powernap...

Ligger här på verandan och har just avslutat en liten powernap efter förmiddagens racerpremiär, hård vind och lite småkyligt trots strålande sol gjorde att det fick räcka med 2,15 i tid. Inget jättelångt pass alltså men jag har inte så tjockt pannben för tillfället och inte heller har jag jättebråttom att komma i distansform, min tid kommer när värmen kommer och det gör den väl så småningom...


Annars kändes det fint att cykla racer igen, jag fick stanna några gånger för lite små justeringar men tillslut satt jag som formjuten på cykeln, det blir nog bra det här och jag ser fram emot sommarens gemensamma landsvägsträningar med lite bra sparring...

Madde var framme med kameran när jag tog mig en powernap på verandan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback