Teknikpass...

Jag hade först tänkt cykla ett par distanspass i början av denna vecka men motivationen saknas och jag känner mig också lite allmänt seg, det har istället blivit ett par kortare teknikpass på knixiga stigar. Det är väl inte fel att vänja kroppen till stökig terräng, speciellt BCA varvet som jag körde igår får väl anses vara en riktig stenig historia och att ryggen fick sitt det märks idag vill jag lova...


Jag har nu också fått min tredje akupunkturbehandling med ännu fler nålar och ännu mer ström och nu börjar det faktiskt bli lite smått obehagligt. Jag är inte den som gillar att bli stucken med nålar och några av dom känns ganska rejält, speciellt dom som sätts på punkter som har med lungorna att göra. 

Problemen med luftrören lyser fortfarande med sin frånvaro vilket är lovande men snuvan och nästäppan kommer och går, om det beror på allergi eller förkylning återstår att se. Ett par behandlingar återstår och i slutet av månaden då jag planerat att köra Dalslands XC får vi väl ett definitivt svar på om det har hjälp något, det är ju först då som jag verkligen kommer att sätta kroppen på prov...

Det blev några varv på BCA:s tävlingsvarv igår, stenigt och knöligt för en ovan rygg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback