Verklighetsflykt...

Roadtrip al'a verklighetsflykt, vi har ingen tv i husbilen men har såklart hört vad som hänt i Stockholm via radion och sociala medier. Jävla idioter säger jag bara... Nu ska jag snart ut i skogen några timmar på hojjen och njuta av stillheten, något som alla terrorister borde prova på kanske. Att rensa huvet från negativa tankar skulle nog vara nyttigt för fler än mig verkar det som...


Men först ska jag umgås en stund med dottern, Dan och hundvalpen som just anlänt från uppfödaren strax utanför Hjo. Lite familjär trevlighet mitt i allt kaos som händer i världen...

Nattens parkering...

Utsikt från sängen...

Strax utanför Hjo...

Jerry the king...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback