Bling bling...

Som jag antydde igår går jag på antibiotika för att påskynda tillfrisknandet, fortfarande när jag vaknar så hostar och snyter jag upp äckelklumpar. Sedan känns det bättre framåt dagen men morgonen därpå är det samma visa igen, jag har varit dålig nästan fyra veckor nu och även om jag är betydligt bättre så släpper det inte helt i luftvägarna vilket tyder på att det inte bara är ett virus som härjar i kroppen.

Nu har jag alltså käkat antibiotika i två dagar och efter att ha vilat helt igår var jag ute och rullade 90 minuter i förmiddags med en helt ok känsla faktiskt, om än lite ringrostig. Blir det inte värre i eftermiddag/kväll så ska jag försöka mig på ett lite längre distanspass imorgon, låg puls är det som gäller ända tills jag känner mig helt återställd. Jag är glad bara jag får komma ut och cykla överhuvudtaget som läget är just nu...

Jag har pimpat "vinterhojjen" med lite bling bling, svart & guld är snyggt ihop. Eller vad tycker ni...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback