Gammal & trött...

Ibland känner jag mig bara gammal och trött, som idag då jag testade att köra lite hårdare intervaller och kraften helt enkelt inte finns där. Då inbillar jag mig att det är värmen som spökar, eller att jag cyklar mtb medans dom andra kör racer och det därför helt plötsligt är så mycket jobbigare än förut.


Fast innerst inne vet jag ju att jag för tillfället är totalt ur form, jag har tappat mycket efter mina fyra veckors influensa och jag har mycket hårt jobb framför mig innan det kommer sprätta i benen igen, just nu känns det väldigt avlägset men jag får väl glädjas åt att jag iallafall är på banan igen och tro på att varje träningsdag för mig ett steg närmare nästa nivå...


Ett steg i taget, fokusera framåt, No matter what, pepp pepp pepp...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ung o vacker
Mvh Mats H

2017-02-27 @ 05:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback