I gränslandet...

Jag befinner mig nog i gränslandet just nu för vad jag borde eller inte borde göra, tyvärr är jag inte helt ok ännu. Det har varit en riktigt seg förkylning och nu har det gått såpass länge att jag fullkomligt kryper uppåt väggarna här hemma...


Det allra bästa borde kanske vara att vila helt tills jag är 100% återställd men både igår och idag har jag suttit på testcykeln och rullat lätt i 30 minuter. Ingen träning alltså utan bara för att öka på cirkulationen lite och för att få svettas lite lätt, jag inbillar mig att det är bättre än att bara ligga still och förtvina bort i soffan. Om inte annat så är det väl bra för psyket som är riktigt nere i botten nu...




Det byggs cyklar på löpande band just nu borta i Alingsås så kommande veckas höjdpunkt blir att hämta hem min nya hoj...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback