Mot huvudstaden...

Om en stund flyger jag upp till Stockholm för att hälsa på min dotter som nyss flyttat dit, det kommer bli en trevlig weekend med lite annat att tänka på än förkylningar och missade träningar.  Att trosa omkring på stan, shoppa lite samt äta och dricka gott på någon restaurang är ju inte helt fel...


För övrigt så har jag hunnit med ett "promenad" pass på testcykeln i dag med, pulsen höll sig låg och garmins rekommenderade återhämtningstid visade 8 timmar. Med lite tur kanske jag vågar köra lite intervaller på måndag nu när det blir två dagars "vila" i Stockholm, förkylningen är i stort sett borta redan nu fast det känns fortfarande lite konstigt i luftrören.  Det beror nog mest på att jag har extremt känsliga luftrör och att det tar ett tag för dom att återhämta sig, så att skynda långsamt är nog rätt strategi i detta fall...



Ni ser att jag är extremt försiktig, ingen hårdkörning ännu och mössa på då det är riktigt kallt i garaget...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback